New kids on the blog

Het is bijna zover, want binnenkort worden Yirka en Christophe na 6 maanden met hun 2tjes gereisd te hebben, vergezeld door Jerie en mezelf en daarom hebben we nu alvast hun blog gekaapt (Arrrrrrrrrrgh me matey!)

Over een paar uur springen wij namelijk ook een vliegtuig op om het dynamische duo, dat deze blog echt geweldig heeft uitgewerkt te gaan vervolledigen en alsFearsome Foursome het continent Amerika onveilig te gaan maken. Normaal gezien ontmoeten we elkaar ergens in Vancouver of omstreken, maar eerst maken wij wel nog met ons 2tjes een tussenstop in New York en die ervaringen zullen hier dan ook binnenkort ergens moeten verschijnen.

Hopelijk gaan we daar al wat kunnen genieten, want de laatste weken waren echt druk. Naast het zoeken naar alle spullen die we nog wilden/moesten meenemen, het in orde brengen van alle papieren voor de reis en andere voorbereidingen zijn Jerie en ik namelijk vorig weekend nog maar net uit ons appartement in Sint-Niklaas verhuisd en ook dat zorgde voor meer werk dan eerst gedacht (nog eens bedankt aan onze oudertjes vooralle hulp!). De stress is nog niet volledig weg, want het een en ander moet wel nog in orde gebracht worden, maar het zal wel moeten in orde zijn tegen morgenavond :-)

Na de verhuis hebben we wel nog even kunnen vieren, want dinsdag was namelijk onze laatste werkdag in 6 maanden (dat zal ik niet vlug opnieuw kunnen zeggen) en bovendien was het die 31e de 10e verjaardag van onze relatie en dat hebben we gepast gaan vieren met 's avonds een heerlijk sushi-dinner en een welness-dagje de dag erna (dank u Walther en Lilianne!!!) In de dagen erop was het vooral verder voorbereiden en proberen afspreken om afscheid te nemen van familie en vrienden, maar voor degenen waarbijdat niet gelukt is, have no fear het plan is onze terugkomst dubbel en dik te vieren!

Zo ga ik jullie voorlopig laten na onze eerste post op de blog, want de voorbereidingen zijn zoals gezegd nog niet allemaal in orde. We doen ons best om zo snel mogelijk nieuwe en leuke posts van onze ervaringen op de blog te smijten!

Veel groeten!

Rutger

Ome Roger

Namens ons, een geweldige start!! En groetjes

walther en liliane

graag gegeven en nog veel plezier !!
zijn net terug van weekendje ardenne het was er min 20 'snachts en overdag min 8
groetjes

Jolien

Blij te horen dat jullie alvast goed zijn aangekomen in NYC!! Hopelijk zijn jullie ondertussen ook al wat uitgeslapen en krijgen we snel weer iets van jullie te horen! Have Fun!!xxx

Rene & Daniella

Wij volgen jullie reis al maanden mee via deze site. Heel leuk om te lezen, doe zo voort (met zijn 4en in de volgende periode jaja die weten wel vanaf waar ze komen bijvallen he als je begrijpt wat ik bedoel). Vele groetjes