We no speak Americano

Hallo!

Net toegekomen in Airlie Beach met de nachtbus. Deze keer alles goed verlopen, entoch is Christophe nogal cranky (hij is ook de jongste niet meer). We moeten nog even wachten totwe op onze kamer mogen; ideaal dus om onze blog nog eens bij tewerken.

Noosa achter ons gelaten. Het was er leuk, maar het gaf mij een enorm 'Hawaii all over again' gevoel. Heel mooie natuur en voldoende leuke dingen om te doen, maar nogal afgeplat door het hoge aantal Amerikanen die er verbleven. Blijft toch een ras apart.Gelukkig gesproken met wat Fransmannen en een Belguit Sint Niklaas (Saint Nicolas in luik, maar toch hoe groot is de kans?) die de dingen zagen zoals wij en wel nog weten hoe ze moeten genieten zonder al te veel show.

We hebben onze dagen vooral in en rond de oceaan doorgebracht. We zijn nog geen prosurfers (al denkt Christophe van zichzelf van wel), maar we zijn wel enorm verbeterd. We hebben de littekens om het te bewijzen!

Verder zijn we nog op Koala jacht geweest. Ver in het woud getrokken, maar geenenkele gezien.Het lagmisschien ook wel aan Christophe zijn kennis van deze dieren: volgenshem leven ze ondergronds en eten ze bamboo.

We moeten nu beslissen of we gaan zeilen en duiken of niet. Er is blijkbaar een race aan de gang waardoor er niet veel boten beschikbaar zijn, en dus zouden we tot vrijdag moeten wachten.

We zitten nu in een dorpje met 1 straat; volgens de flyers het Ibiza van Australie (echt niet waar)! Wel genoeg reclame van bars voor Wet T-shirt wedstrijden, die kneuzen van over heel de wereld aantrekken. We wetennog niet of we hier wel 3 dagen willen rondhangen.

Misschien dat een dutje verlichting brengt.

Groetjes,

Christophe en Yirka

HOSTEL: Airlie Beach Base resort

Reacties

Reacties

mama

hoe is het nu om in zon gostel te slapen valt dit wat mee.
en als je gaat duiken goed uitkijken heb gisteren een film gezien waar ze een koppel vergeten waren in zee en die belangden tussen de haaien dus de rest kan je wel raden was echt gebeurt dus uitkijken . we zijn gisteren met met jerie ,jes en ruthger naar de patershol feesten geweest lekkere coktail gedronken jerie miste christof wel zij zag vanalles om hem mee te plagen. verder alles goed hier laat op tijd van jullie horen en ook al heb je het druk denk aan het thuisfront en schrijf op tijd iets ook al is het maar weinig voor ons is het een houvast ja ja ik weet het ben aan het zagen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jerie

ahoihoi,

tja, blijkbaar is zo een reis maken toch niets meer voor zo'n oudje zeker? Ik heb gisteren Christoph idd gemist... maar overal waar ik keek waren er vleesjes... in alle soorten en maten ;-) maar natuurlijk mis ik mijn zusje ook hoor!!!
Rutger en ik hebben al enorm veel szpijt dat we niet mee zijn vertrokken...
Allé, nog veel dutplezier en hopelijk een beetje minder cranky daarna... en natuurlijk wat minder Amerikanen op jullie weg!

cu cu soon!!!! xxx

tante marleen en nonkel danny

hoi, christoph en yirka, blij dat jullie goed de andere kant van de wereld zijn aangekomen, en wij moeten niet op de vlieger zitten om varkentjes gehuil te horen , we hebben onze louis hier in den hof. echt tof dat jullie al zo kunnen genieten van de zee en het zonnetje, en nonkel danny is jaloers op uw surfkunsten. Christoph als je terug bent kan je hem misschien wat les geven; ( in vallen hé) yirka vele groetjes en tof dat we jullie kunnen volgen in jullie avontuur , eigenlijk zijn we ook een beetje op reis nu , vele groetjes tot later tante en nonkel

Dinny

Haha grappig om te lezen dat iedereen Christophe pest met zijn "vleesjes", ja iedereen kent zijn ongelimiteerde eetlust ondertussen!
Hier gaat alles zijn gangetje, moet morgen met mijn kreupele voet in de plaaster... ach ja dat overleven we wel, voor mijne christophe iets minder want die zal mij moeten helpen, hahahaha!
Ivm met bezoekje, als jullie Thailand doen, welke plekken zouden jullie bezoeken?
T is maar om te weten hé!!!!!!!!!
Dikke kus
Dinny

mama

zeg jirka en christophe jullie hebben niet veel tijd geloof ik ik kijk elke dag maar veel verandert hier niet valt er dan zo weinig te vertellen en te zien zo wa foto's met wa uitleg zou wel leuk zijnda moet niet veel zijn maar dan we toch wa meer kunnen volgen eerst zie en hoor ik jullie alle dagen en nu bijna niets meer ik moet nog wel afkikken hoor. en hoe ist nu om in gostels te slapen jirka want der had ge toch wa schrik van he allee khoop da ik morgen kijk dat er iets verandert is liefs mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!