No Worries!

Hallo!

Gisteren eindelijk toegekomen na een loodzware reis; de afstand toch wat onderschat.

Het eerste deel van de reis leek nochtans veelbelovend: een half lege vlieger dus genoeg plaats om languit te slapen, keuze uit een 3-gangen menu en 600 uur entertainment (met films die bij ons nog in de cinema spelen).

Jammer genoeg zat de 'baby from hell' op onze vlucht van Abu Dhabi naar Brisbane, die door een onverwachte stop in Singapore 17 uur heeft geduurd.

17 uur, waarvan die baby er toch wel 10 non-stop heeft gehuild (niet overdreven; vraag maar na bij Christophe). Al kun je het ook niet echt huilen noemen. Het geluid had meer iets weg van een klein varken dat gekeeld werd (inbreng Christophe: mmm speenvarken...). Om het nog wat erger te maken hadden we zowel links als rechts van ons een spager (of overgeefder?) zitten, waardoor heel de vlieger zurig rook.

Aangekomen, toenwe eindelijkdachten verlost te zijn van piggy, bleek hij zich in onze rij voor de douane te bevinden. Gelukkig had een politieman door dat de mensen die bij ons op de vlucht hadden gezeten, klaar waren om piggy te spiezen (opnieuw christophe: mmm BBQ) en mochten hij en z'n familie langs een andere deur.

Omdat we door het lange aanschuiven bij de douane onze rechtstreekse bus kwijt waren, hebben we beslist een tussenstop langs de Gold Coast in te lassen. Bij gebrek aan foto's, denk goudgele stranden, heldere zee en een subtropisch regenwoud waar je eerst door moet om het strandte bereiken. Omdat het hier zo mooi is en omdat we de rust wel konden gebruiken, hebben we meteen extra nachten bijgeboekt.

Vandaag gaan surfen. Het is hier winter(maar met 22 graden toch een pak warmer dan inStekene) dus de stranden zijn zo goed als leeg, wat het leukermaakt om te surfen.Ook al kregen we constant 2 duimen omhoog van onze leraar, vonden we niet dat het surfen erg goedlukte vandaag. Veel kopje onder gegaan, maar zoals ze hier zeggen: no worries!

Morgen een nieuwe dag en hopelijk betere surf!

Groetjes,

Christophe en Yirka

HOSTEL:Noosa flashpackers

Roger

Zo beste luitjes , dat begon al goed, kon je dat speenvarken niet in het bagageruim stoppen? ha, maar je moet maar denken dat je nu echt kan beginnen, en dat zal wel lukken als we het zo lezen! groetjes en veel plezier! Oom Rodjer en T, Fabi,

steph, Kenny en Emile

Amai dan werd ik zot, maar beter nen bleitende kleine dan luchtzakken eh :-). Ge had aan ma nen temesta moeten vragen voor dienen kleinen. hihi
Da surfen zou ik ook wel zien zitten, Amuseer jullie nog eh, maar da zal wel lukken grts zusje

Jerie

Blij dat jullie 'goed' zijn toegekomen!!!!
Ach je moet maar denken; een slecht begin maar een spetterend einde zeker? trouwens vanaf wij er zijn enkel nog first class he! geen jankbaby's en daarbovenop een echt speenvarken voor Christophe!! hier nog steeds hetzelfde... slecht weer, elke dag gaan werken en boring!!!! SURF'S UP en de GRTZ daar!!!!!

dikke zoen, mr. en mvr. Wuyts xxxx

ma en willy

blij dat jullie veilig zijn toegekomen, zo te lezen hebben jullie weinig last van een jetlag. zijn toch al aan het kijken voor eventueel naar Vietnam te komen, maar daar zal nog wat zoekwerk aan te pas komen. wij wensen jullie een ' ZEER' aangenaam verblijf daar.

vele groetjes van Yannick, Willy en natuurlijk je ma. xxx

Kimberly

Zal stilletjes zijn morgen, op de markt, maar moesten we kunnen ruilen (weliswaar alles behalve de vliegtuigreis), direct ;-). Nu ja, wacht maar af toch jullie zelf drie van die "piggies" rondknorren hebben.
Maar tot dan: "seize the day", geniet vooral van elke nieuwe ervaring, en "no worries"!

Tot hoors,
Tom, Kimberly en boyzzzzz

Vince en Melissa

Amai, een "zeer aangename" vlucht gehad blijkbaar!Wij zouden dan gewoon al een parachute vragen en der uitspringen! ;-) Al bij al, blij te horen dat jullie veilig zijn toegekomen en het ginder zeer goed meevalt!

Amuseer jullie alvast en tot later!

Grtz Vince en Melissa

Samantha

Hoi Yirka ,
Dat viel al wat tegen in het vliegtuig !! Hopelijk kom je niet overal bleiters en spagers tegen :))
Blij dat je goed aangekomen zijt , geniet er met volle teugen van ( ben wel jaloers hoor haha)
Ik mis je al op het werk hoor , snif snif
Groetjes

valerie en julie

he daar, gelukkig goed toe gekomen na een iets wa lawaaierige en niet zo fris ruikende vlucht! maar het zal zeker wel de moeite waard geweest zijn he! ier alles zijn gangetje, zou zo willen ruilen me jullie maar dan ookwel me mijn klein lawaai makertje erbij. nog veel plezier! dikke kus valerie en julie

mama

na een lange zoektocht hoe ik deze blog moest openen is het me eindelijk gelukt mits hulp van ons diana. ik ben blij dat jullie goed zijn aangekomen ook al was het lastig mis je al maar alee heb al nieuw volk in huis het maakt wel iets meer lawaai maar da nemen we er bij jirka en christof amuseer jullie maar wel voorzichtig zijn laat op tijd wel iet wete zodat we een beetje kunnen volgen zo beleven wij ook jullie reis een beetje mee dikke kussen en knuffels je mama

Dinny

Hello!

Jawadde, heb assistentie moeten vragen aan valerie want ik kreeg jullie blog niet te pakken!

Ik ben zo blij te lezen dat jullie al volop aan het genieten zijn!

Zeker veel posten op jullie blog zodat we up-to-date blijven hé!

Ik ben fier op jullie, jullie hebben het gedaan!

Dikke kusssss X en een dikke lap vlees voor Christophe!

Pa en Monique

Hey Christophe en Jirka,
Jullie zijn nog "even" weg maar wij zijn sinds gisteren avond opnieuw thuis na 2 dagen "vlammen" (hopelijk zonder boetes). Een temperatuursschommeling van 36 naar 20°. Niet alles maar ja bij ons geen spagerkes en bleiters.
Als ik het begin van jullie reisverhaal lees, kon en kan het alleen maar beteren. En zie prachtige omgeving, een winter met 22°,surfing en een verlengd verblijf... Geniet van jullie vrijheid en profiteer samen ten volle.

Vele groeten van je pa en monique

Elisabeth en Joachim

Leuk om jullie verhalen te horen, geniet er van en zeker af en toe iets laten weten en veel fotos trekken zodat jullie iedereen jaloers kunt maken!!!

Zal morgen voor jullie een dansje planseren op Pukkelpop!!!

Dikke pakkerd
Elisabeth en Joachim

benny

hey ik ben blij dat jullie goed zijn aan gekomen.
op het werk is het maar saai nu zulle en nu nico ook nog thuis is met zijn rug kan de pret niet op pfff.
maar het is leuk te horen dat alles daar goed gaat en dat het surfen al aardig lukt.
als jullie bij pieter zijn doe hem de groetjes van ons ik heb ook de blog aan mijn schoon ma gegeven want ze wil diene knappe gast met zijn schoon blauwe ogen ook volgen hi hi maar alle tot een volgende keer veel plezier en op tijd ........ aan ons kleine landje denken hé da da benny.

ma en Willy,

Goeiemorgen wereldreizigers,

Voor jullie begint weer een nieuwe dag en wij mogen straks in ons bedje kruipen. Jullie zijn nog maar een 10tal dagen weg, het lijkt zoveel langer al (dus dat wil zeggen wij missen jullie).

Benieuwd naar de keuze wat het geworden is, zeilen of iets anders. Wanneer horen of zien we mekaar eens op skyp?

Vandaag is er hier onweer losgebarsten,, ook plukkelpop is letterlijk in 't water gevallen. Maar dit weekend krijgen we een korte zomer cadeau.

Wees voorzichtig in jullie verdere doen en laten,

groetjes en vele XXXXXX ma en Willy

eric

tja ,je kan zo van die dagen hebben dat het niet meevalt!
hier thuis in destelbergen hebben we dat natuurlijk niet .
voor de eerste schooldag hebben we ze moeten tegen houden of ze zouden al om 6u naar school vertrekken .
liza wil al veranderen van school !het leuke school is begonnen en het is goed weer.nog nooit zo enthousiaste kinderen gezien!
liza is jarig op 12september .
ga u laten balen het zitdaar echt niet mee voor jullie.
veel sterkte .
groetjes uit het zonnige Belgïe .
eric diana en de kinderen .