Southern comfort

Reacties

Reacties

Regi Penxten

Waar zijn die handjes?

Amy

Hey memeke, tantieen oompies...even een berichtje om te zeggen da ik gisteren voor de eerste keer groentepap heb gegeten. Da ging al goed, ik at alles flink op en blies af en toe eens belletjes zodat mijn mama ook mee kon genieten van mijn worteltjes. Jaja ik word al groot en eet de oren van mijn papa zijne kop, toen ik vorige week om mijn piekjes ging bij de dokter woog ik 6,120 kg en mat ik 61cm! Mijn mama schrok wel even toen de baby die na mij gewogen werdt maar 4,450kg woog en maar 10 dagen na mij geboren was...hehe...nonkel Christophe beware, want ik ben wel nog jong he! Als ik vlees mag beginnen eten houdt uw biefsteak maar goe in het oog dan... Mijn grote zus die heeft haar schoon haar laten knippen...ze was het beu elke ochtend met mama te moeten vechten om da haar te laten kammen daarom da mama zei zet de schaar er maar in! Nu is ze nog mooier dan ervoor, het gaat haar af, echt waar. Alez ik laat jullie nu maar met rust en ga mijn broek nog eens vol doen...goh t leven van een baby kan toch zwaar zijn soms! Dada en tot snel want ik kijk er naar uit jullie rap weer te zien! XXXXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!