Miss in Mendoza

Reacties

Reacties

je schonemoeder {carina0

schone zoon

je zus

Helaba! Eindelijk heb ik alle verhalen en fotos ingehaald die ik nog nie bekeken had. Sinds amy geboren was had ik een ferme achterstand opgelopen wegens gebrek aan tijd of goesting om er aan te beginnen,maar het wordt lente en mooi weer dus heb ik weer meer de energie om jullie te volgen. Alles de gewone gang van zaken hier, de dagen gaan stilletjes voorbij de winter is gepasseerd en het zonnetje doet flink zijn best de laatste week...Ik heb stiekem toch het verlangen weer bij jullie te zijn, de gezellige onderonsjes bij mama zijn nu de eenzame 'ik weet nie goe meer wa zeggen'avondjes geworden, ik mis jullie verschrikkelijk hard! Als ik aan jullie denk kan ik het vaak niet laten een traantje weg te pinken omdat jullie zo onwezelijk ver weg zijn. Maar goed, we tellen al af en ik heb mijn kindjes nog he, Audrey doet haar best een volleerde puber te worden en Amy veranderd met elke blik die je haar geeft. Tis een echte vrolijke baby die altijd lacht en vrolijk kraait als je een gesprekje met haar voert. Alez ik laat het hier maar bij en hoop snel nog iets te horen van jullie en mag ik zeggen schoon moustache se...gelijk Super Mario! Hehe...dikke zoenen van ons allemaal...XXX

jerie

ola liefste zus!!!!
blij om je nog eens te horen! ik mis je ook enorm en natuurlijk Amy'tje en Audrey enz. ook hoor.
ik kan mij moeilijk voorstellen dat mama op de gezellige avondjes niet meer weet wat zeggen. allez ja, zo ken ik ze toch niet. hier is het Yirka die altijd wel weet wat zeggen ;-D tov haar ben ik nog een 'stilleke'. hoe dat Christophe nog niet meer grijze haren heeft dat begrijp ik niet. lol. je leest het dus goed: de ouderdom begint Christophe toch wel parten te spelen... powernaps, opgezwollen voeten enzo van die dingetjes... rutger, die is nog altijd zijn serieuze zelf alhoewel hij toch ook al enkele bad habbits heeft overgenomen van onze m to the old. en ik tja, ik ben nog steeds mijn aangename zelfe, geen problemen en vrolijk en lief zoals altijd!!!! :-D kuch, kuch... maar alles is hier super alhoewel het beter zou zijn moest jij er zijn !!!

groetjes daar en een dikke zoen van mij (jerie)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!